Пошук по блогу
Архів блогу

Поширені помилки про автомобільні шини.

Опубліковано11/05/2018 від
Правила правильної експлуатації шин.

За статистикою автомобільні шини є найбільш ігнорованою частиною автомобіля. Багато водіїв не розуміють правил її правильної експлуатації, керуються некомпетентними порадами. Але зараз ми розвіємо всі ці хибні уявлення. Будемо спиратися на думку експертів - виробників шин.

Помилка № 1. Регулювання розвалу-сходження коліс потрібно робити тільки при зміні шин.

Насправді, незалежно від того, міняєте ви шини чи ні, розвал-сходження необхідно робити хоча б раз на рік або кожні 10000 км пробігу.

Помилка № 2. Задні шини передньопривідних автомобілів не так важливі, важливіше мати свіжі шини спереду.

Ідеальним варіантом є одночасна заміна всіх шин, тоді знос протектора буде однаковим скрізь. З цією ж метою необхідно міняти місцями шини кожні 10000 км.

Однак, якщо ви хочете замінити тільки дві шини, вам потрібно буде замінити їх на задній осі. Чому саме на задній осі? Тому що вона забезпечує стабільність автомобіля, кращий контроль над ним, особливо на мокрому дорожньому покритті. Глибокий протектор нових шин запобігатиме акваплануванню і дозволить колесам швидше висихати. Аквапланування - це втрата зчеплення шини з мокрою дорогою.

Помилка № 3. Якщо ви не знаєте, який тиск у ваших шинах правильний - подивіться на шину - він вказаний на її боковині.

Допустимий тиск в шинах вказано на боковинах. Насправді шини потрібно накачувати відповідно до рекомендацій виробника автомобіля. Ця інформація вказана на порозі водійських дверей, або в безпосередній близькості від дверцят паливного бака.

Помилка № 4. Ковпаки запобігають спущенню коліс.

Це міф. Ковпаки потрібні для захисту від бруду і вологи, але шини, зрештою, все одно будуть здуватися. Потрібно завжди контролювати тиск в них. Контролювати тиск в шинах допоможуть датчики TPMS. Деякі автомобілі вже обладнані такими датчиками з заводу. Для тих, у кого їх немає, на ринку є широкий вибір таких пристроїв. Ми рекомендуємо встановлювати всередині шин датчики TPMS, які є більш практичними. Їх також можна використовувати спільно з головним пристроємSMARTY Trend на базі Android.

Помилка № 5. Запасне колесо можна використовувати так само довго, як і штатне.

Запасне колесо - це тимчасове рішення. Запасне менш зносостійке і контрольоване, тому його слід замінити в найкоротші терміни. Також необхідно періодично перевіряти тиск у запасному колесі, він може знижуватися з часом.

Помилка № 6. Зчеплення з дорогою краще у низькопрофільних шин.

Ні Насправді на зчеплення з дорогою впливає склад гуми та малюнок протектора, а не висота шини.

Помилка № 7. Чим ширша гума, тим краще зчеплення з дорожнім покриттям.

Але не завжди. Так, це правда, для літа. Але взимку такі шини не можуть різати сніг, тому реакція автомобіля знижується.

Помилка № 8. Підкачувати шини потрібно при їзді по кам'янистій місцевості.

Насправді потрібно робити навпаки, оскільки підкачана шина може просто лопнути при зіткненні з гострим каменем.

Тепер ви знаєте, що потрібно перевіряти. Завдяки нашій статті ви легко зрозумієте, чи правильно працюють ваші шини, чи ні.

Меню

Налаштування

WhatasppWhatsApp
ViberViber

Створіть обліковий запис щоб використовувати список бажань.

Ввійти